De BlobECI, de online boekwinkel, kiest Happy Leads en Happy Idiots als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun online marketing strategie. De voormalige postorderaar heeft de eerste stappen gezet om zich als ‘de online boekwinkel’ te gaan profileren. Samen met Happy Leads en Happy Idiots zal er worden gekeken naar nieuwe mogelijkheden op het gebied van leadgeneratie en optimalisatie van zoekmachine marketing. Ook zal er worden gewerkt aan het optimaliseren van het bestelproces en zullen er stappen worden gezet op het gebied van website en conversie optimalisatie.

Nicole Vermeer, marketing director bij ECI: “Wij kiezen voor Happy Leads en Happy Idiots vanwege de specialistische kennis en ervaring op het gebied van online marketing in combinatie met een zeer prettige en professionele werkwijze. ECI heeft een ambitieus groeiscenario. Er was direct een klik met de mensen van Happy Leads en Happy Idiots. Ze begrijpen onze uitdagingen en hebben direct een goed strategisch plan van aanpak gepresenteerd. Dit geeft veel vertrouwen voor onze samenwerking.”

Mathijs Visser, algemeen directeur Happy Leads: “Na de overname van ECI door Novamedia is er een nieuwe digitale strategie ontwikkeld. ECI gaat zich profileren als ‘de online boekwinkel’. We hebben een strategisch plan uitgewerkt op het gebied van leadgeneratie en hebben samen met ons zusje Happy Idiots gekeken naar de kansen op het gebied van zoekmachine marketing en op het gebied van website en conversie optimalisatie. We zijn enorm trots dat wij ECI mogen gaan helpen bij het realiseren van hun ambitieuze doelstellingen.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *