Van Tol Retail kiest Happy Leads als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun emailmarketing strategie.

VTIE-Logo
Van Tol Retail, dé nationale food retail specialist in Nederland voor de zelfstandige ondernemer, wil met behulp van emailmarketing een veel sterkere band opbouwen met klanten en prospects, zowel in het B2C als in het B2B segment. Naast eigenaar van de consumentenwebsites Lekkermakkelijk.nl en Heimweewinkel.nl, is Van Tol Retail actief als leverancier en formulepartner van ongeveer 120 supermarkten, 200 buurtwinkels, 280 rijdende winkels en 100 recreatiemarkten in heel Nederland en vele importeurs en supermarkten in de rest van de wereld.

“De keuze voor Happy Leads was snel gemaakt”, zegt Michael van den Hurk, directeur commerciële zaken bij Van Tol Retail. “Wij zijn met onze consumenten formules  hard aan het bouwen aan een sterke toekomst. Online vormt een steeds belangrijker onderdeel binnen onze activiteiten. We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met de ontwikkeling en uitvoering van onze emailmarketing strategie gericht op zowel onze consumentenklanten als onze retail partners. Happy Leads heeft een goed team met specialisten die ons met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing direct verder kunnen helpen bij het realiseren van onze doelstellingen.”

Mathijs Visser (Directeur Happy Leads) is erg blij met  de samenwerking met Van Tol Retail. “Van Tol Retail is een ondernemende club met veel nieuwe ideeën en concepten gericht op de toekomst. Het is met ruim 700 winkels een grote speler in het Nederlandse retail landschap. Ze zijn druk bezig om hun online activiteiten verder uit te breiden. Dat ze juist Happy Leads hebben gekozen als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun emailmarketing strategie maakt mij erg trots!”

Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, Nierstichting, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress en Vacansoleil .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *