Oriental Green House kiest Happy Leads als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun emailmarketing en social media strategie.

Oriental Green HouseOriental Green House wil met behulp van emailmarketing en social media marketing een nog sterkere band gaan opbouwen met klanten en prospects. Het zeer bekende Eindhovense restaurant heeft, met 300 beschikbare plaatsen, iedere avond flink wat stoelen te vullen. Tevens wordt er in september nog een nieuw sushi restaurant geopend op Strijp S.

“De keuze voor Happy Leads was niet moeilijk”, zegt Simon de Wit, directeur vanOriental Green House. “Wij zijn met ons restaurant hard aan het bouwen aan een sterke toekomst, waarbij we proberen te vernieuwen binnen ons concept, onze inrichting en onze gerechten. We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met het bereiken van onze doelstellingen op het gebied van online marketing. Het enthousiasme van de jongens van Happy Leads gecombineerd met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing en social media marketing klonk meteen door in hun ideeën.”

Mathijs Visser (Directeur Happy Leads) is blij met de samenwerking met deze grote regionale klant. “Happy Leads is gevestigd in Eindhoven en we zijn erg trots op de samenwerking met Oriental Green House. We werken voor grote klanten die nationaal en internationaal actief zijn, maar zien bij verschillende klanten en campagnes dat we juist ook regionaal een groot verschil kunnen maken. De ambities en doelstellingen van Simon en zijn team zijn super uitdagend en onze ervaring komt hier goed van pas.”

Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress, Boldking en Vacansoleil.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *