Vanaf vandaag is het officieel: Happy Data is in de lucht! Super trots zijn we op ons nieuwe label onder de vlag van Happy Leads. Graag delen dit nieuws ook met jou!

Happy Data

Wat doet Happy Data?

Om de juiste mensen te bereiken en te begrijpen is het fijn om te weten wie zij zijn. Wat ze beweegt, waar ze zich bevinden. Dat kun je natuurlijk doen op basis van buikgevoel. En dat kan zomaar goed uitpakken. Maar je keuzes kunnen ook zomaar alleen jouw ‘gevoels-keuzes’ zijn. En niet die van je donateurs, klanten of prospects. En dan schiet je mis; budget verdwenen en geen resultaat. Daarom zijn wij Happy Data gestart.

Data-analyse is niet nieuw. Helemaal niet zelfs. Het is te vaak nog ouderwets hoogdravend en wollig. Een duimendik onderzoeksrapport strandt regelmatig diep achterin de bureaulade van de marketingmanager. Zonde! Want juist door snel, slim en voordelig data te achterhalen, te interpreteren en toe te passen, creëer je resultaat. Verwacht van ons dus geen duimendikke rapporten. Wij brengen je liever snel de meest relevante inzichten van jouw klantenbestand(en).

Wat kan Happy Data voor jou doen?

Binnen Happy Data kunnen we analyses maken van klantenbestanden en daarmee look-a-like groepen vinden en verschillende segmenten in een database aangeven. Op basis van meer dan 200 verschillende variabelen (op postcodeniveau) kunnen we uitspraken gaan doen over klantprofielen. En omdat we het combineren met alle andere onderdelen binnen onze groep ontstaan er heel veel nieuwe mogelijkheden. Met behulp van inzicht/kennis van klantprofielen zeten we de volgende stap: gerichte creatie en doelgerichte inzet van media/bereik.

Ook Emerce schreef vandaag over Happy Data. Je leest hier het hele artikel!

Benieuwd naar de mogelijkheden van Happy Data voor jou? Neem dan contact met ons op. We gaan graag met jouw klantenbestand aan de slag om het rendement op je marketingacties verder te verbeteren!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *