Masterclass
E-mail marketing



Donderdag 22 februari 2018 | 13:00 – 16:30
Lichttoren 32 | 5611 BJ | IGLUU in Eindhoven
Toegang: GRATIS (na registratie)

Schrijf je nu in »



We will be ready in


Introductie

In deze Masterclass


E-mailmarketing is een geweldig instrument om klanten en potentiële klanten te benaderen. Zowel informatief als commercieel. Maar hoe doe je dat? Waar begin je? En moet je wel meteen met e-mailmarketing beginnen of start je met een data analyse van jouw klanten en prospects?

In deze GRATIS E-mailmarketing Masterclass gaan we in op hoe je adressen (leads) verzamelt, hoe je met (bestaande en nieuwe) data om moet gaan en wat jij al kunt weten van jouw klanten. Ook zullen we ingaan op:
  • Personalisatie in E-mailmarketing
  • Marketing Automation
  • Segmentatie
  • E-mailcampagnes en geautomatiseerde flows
  • Het maximale rendement halen uit het kanaal e-mailmarketing
  • Het herkennen van waardevolle klanten en prospects
  • Ins en outs over leadgeneratie
4 redenen waarom je naar de E-mailmarketing Masterclass moet komen:
  • Je wilt starten met e-mailmarketing of je wil e-mailmarketing naar een hoger niveau tillen
  • Je wilt meer omzet en een hogere ROI behalen via het kanaal e-mailmarketing
  • Je wilt meer inzicht krijgen in jouw klantdata
  • Je wilt je database vergroten door middel van leadgeneratie
LET OP! Er is maar beperkt plaats om bij dit evenement aanwezig te zijn. Zorg dus dat je je snel inschrijft.Deze masterclass is alleen voor marketing managers, e-commerce managers, CEO’s, CMO’s, online marketeers en e-mailmarketeers die werken voor een B2C organisatie.

Wil jij bij deze Masterclass aanwezig zijn?
Schrijf je nu in!

Sprekers

Sprekers


Olivier Francken
Olivier Francken Accountmanager bij Copernica

Olivier is Accountmanager bij Copernica, leverancier van de e-mailmarketingoplossingen Copernica Marketing Software, MailerQ en SMTPeter. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen in zijn vakgebied voor onder andere Emerce, Marketingfacts en Twinkle.

Patrick van Wattum
Patrick van Wattum Senior E-mailmarketing Consultant bij Happy Leads

In augustus zit hij 10 jaar in het vak. De afgelopen jaren heeft hij zijn voetsporen ruim achtergelaten in het zoeken en bereiken van de klant. Zowel in de retail als in de reisbranche. Hij heeft gewerkt aan accounts van Open32, Van Bommel Schoenmode, Verzendverpakkingenshop.nl, ProDJstore en Fatboy. Geen facet van online marketing is hem onbekend, maar zijn passie gaat het meest uit naar e-mailmarketing.

Arthur Detering
Arthur Detering Managing Partner bij Happy Data

Sinds 1995 is Arthur actief met Data Driven marketing. Tot 2010 als algemeen directeur van Wegener Direct Marketing. Daarna als zelfstandig Data Driven marketing consultant voor opdrachtgevers als o.a. Focum, Vesting Finance en ANWB Media. Vanaf juni 2017 is hij als managing partner actief voor de jongste telg binnen de Happy Horizon groep, Happy Data.

Daniël Verhagen
Daniël Verhagen Directeur bij Happy Leads

Sinds 10 jaar actief in het (online) marketing vak. Daniël heeft veel ervaring met het opzetten en uitrollen van sterke resultaat gedreven marketing campagnes. E-mailmarketing, social advertising en leadgeneratie zijn een essentieel onderdeel van deze marketing campagnes. Daniël kan je hierover alles vertellen en denkt graag met de meest uiteenlopende klanten mee op strategisch niveau.

Helaas! Je kunt je niet meer inschrijven.

Wil je op de hoogte gehouden worden voor de volgende Masterclass?
Vul dan hieronder jouw gegevens en we geven je een seintje wanneer het zover is!


Programma

Sessies


Méér omzet door een succesvolle e-mailmarketing strategie

Méér omzet door een succesvolle e-mailmarketing strategie

Door Patrick van Wattum | Senior E-mailmarketing Consultant | Happy Leads

Welke retailer wil het niet? Geautomatiseerd het juiste bericht, op het juiste moment naar de juiste persoon sturen. Laten we eerlijk zijn, wie deze ontwikkeling adopteert en uitvoert ziet hogere conversieratio’s.

Maar hoe begin je en waarmee? En wat is de impact van de AVG hierop? Het is eenvoudiger dan je denkt! In deze sessie ontvang je praktische informatie over het opzetten van een concrete e-mailmarketing strategie, inclusief tips en best practises zodat je direct aan de slag kan!

Data Driven marketing; het samenspel van klantkennis, kanalen & communicatie

Door Arthur Detering | Managing Partner | Happy Data

Waar wij in 1995 spraken over CRM of 1-to-1 marketing, spreken wij vandaag over Data Driven marketing. De essentie is door de jaren heen niet verandert, de omstandigheden wel. Personalisatie en relevantie begint met klantkennis gecombineerd met de inzet van de juiste kanalen, timing en proposities. Een goed inzicht in klantprofielen en -gedrag zorgt voor effectievere en efficiëntere campagnes.

Data Driven marketing; het samenspel van klantkennis, kanalen & communicatie
E-mailmarketingtrends voor meer conversie

E-mailmarketingtrends voor meer conversie

Door Olivier Francken | Accountmanager | Copernica Marketing Software

Wat zijn de e-mailmarketingtrends anno nu? Olivier licht ze in sneltreinvaart toe en geeft praktische tips voor meer conversie. Hij laat daarbij thema’s als marketing automation, personalisatie en e-maildeliverability niet ongemoeid.

Laat je database groeien!

Door Daniël Verhagen | Directeur | Happy Leads

Hoe zorg je dat je database groeit met kwalitatieve data? Instroom van nieuwe klanten, dat willen we allemaal. Welke mogelijkheden zijn er? Welke kanalen zet je in? Hoe zorg je voor de juiste targeting? En hoe activeer je die nieuwe aanwas?

Aan de hand van praktische tips en cases bespreekt Daniël de meest uiteenlopende vraagstukken.

Laat je database groeien!

Wil jij deze Masterclass meemaken?
Schrijf je nu in!

Route

Routebeschrijving


Met de trein:
Neem de trein naar station Eindhoven. Vanaf het station Eindhoven is het ongeveer 5 minuten lopen.

  1. In de stationshal neem je de uitgang richting centrum (ga niet richting busstation)
  2. Rechts voor het station is een VVV-kantoor; loop hier rechtsaf richting de Bijenkorf (groen gebouw)
  3. Steek bij de stoplichten over richting 18 Septemberplein.
  4. Loop over dit plein tot aan de weg. Je ziet aan de linkerkant “de Blob”.
  5. De ingang van Igluu zit aan de overkant. Igluu is gevestigd op nummer 32 van de Lichttoren. De entree is vanaf de straat niet gelijk te zien maar ligt in de hoek van de Lichttoren en het ArtHotel. Zie ook de illustratie.

Igluu Eindhoven

Met de auto

Rijdt met de auto naar het centrum van Eindhoven. Parkeer je in de parkeergarage “De Admirant”.

Met de auto uit de richting Amsterdam, ’s Hertogenbosch of Utrecht – A2 in zuidelijke richting
Met de auto uit de richting Den Haag, Rotterdam of Breda – A58 in oostelijke richting
Met de auto uit de richting Maastricht of Venlo – A2 in noordelijke richting:

  • Volg de borden “Randweg Eindhoven”
  • Neem de afslag “Centrum/Strijp”
  • Volg de borden “Centrum”

Vanuit het centrum

  • Volg de borden richting “parkeergarage Mathildelaan”
  • Rijdt voorbij het politiebureau en de parkeergarage door tot aan de eerstvolgende verkeerslichten/kruising
  • Aan uw rechterzijde bevindt zich de Philips Lichttoren
  • Sla rechtsaf de Emmasingel op. Sla na ongeveer 100 meter linksaf de parkeergarage “de Admirant” in

Als je de voetgangersuitgang neemt, kom je in de winkelstraat uit. Sla rechtsaf richting de Bruna en Prenatal. Al snel zie je “de Blob” (het glazen gebouw). Steek de weg over en ga naar binnen bij Igluu (lichttoren 32). De entree is vanaf de straat niet gelijk te zien maar ligt in de hoek van de Lichttoren en het ArtHotel. Zie ook de illustratie hierboven.

FAQ

De 5 meest gestelde vragen