Inspiratiesessie:

Succesvolle campagnes voor het bereiken van nieuwe klanten

Inspiratiesessie:

Succesvolle campagnes voor het bereiken van nieuwe klanten


Donderdag 11 oktober 2018 | 13:00 – 16:30
IGLUU Eindhoven | Lichttoren 32 | 5611 BJ Eindhoven
Toegang: GRATIS (na registratie)

Donderdag 11 oktober 2018 | 13:00 – 16:30
IGLUU Eindhoven | Lichttoren 32 | 5611 BJ Eindhoven
Toegang: GRATIS (na registratie)




Schrijf je nu in »
Introductie

In deze Inspiratiesessie


Nieuwe klanten bereiken: de uitdaging van ieder bedrijf. Hoe pak je dat het beste aan? Welke middelen kun je daar tegenwoordig allemaal voor inzetten? En hoe zet je hiermee een succesvolle marketingcampagne op?

In deze GRATIS inspiratiesessie laten we je aan de hand van voorbeelden en cases zien welke mogelijkheden er zijn voor het bereiken van nieuwe klanten, en wat het succes bepaalt van een dergelijke campagne.

Redenen waarom je naar deze Inspiratiesessie moet komen:

  • Je wilt weten welke manieren er zijn om jouw doelgroep te bereiken
  • Je wilt meer klanten aan je merk binden
  • Je wilt geïnspireerd worden door succesvolle campagnes van anderen

LET OP! Er is maar beperkt plaats om bij dit evenement aanwezig te zijn. Zorg dus dat je je snel inschrijft.

Deze Inspiratiesessie is alleen voor (online) marketeers, marketing managers, e-commerce managers, CMO’s en CEO’s die werken aan klantzijde. 

Partners

Met cases van onder andere


image
image
image
image

Wil jij bij deze Inspiratiesessie aanwezig zijn?
Schrijf je nu in!

People

Sprekers


Daniël Verhagen
Daniël Verhagen Directeur bij Happy Leads

Sinds 10 jaar actief in het (online) marketing vak. Daniël heeft veel ervaring met het opzetten en uitrollen van sterke resultaatgedreven marketingcampagnes. Leadgeneratie, social advertising en e-mailmarketing zijn een essentieel onderdeel van deze campagnes. Daniël kan je hierover alles vertellen en denkt graag met de meest uiteenlopende klanten mee op strategisch niveau.

Ronald Blok
Ronald Blok Marketing Director bij Hunter Douglas

Ronald heeft zijn sporen verdiend met marketing bij verschillende bekende organisaties. Hij heeft bij Orange Nederland en BP een belangrijke bijdrage geleverd aan de branding en de doorontwikkeling van het merk. Werkt nu al meer dan 10 jaar voor Hunter Douglas en richt zich daar nu vooral op merkstrategie en digital marketing voor Luxaflex in 14 landen in Europa.

Marleen Reinders
Marleen Reinders Marketing Manager bij e-Village

Marleen is een ambitieuze Marketing Manager met ruim 10 jaar ervaring in diverse branches. Inmiddels is ze bijna een jaar actief bij e-Village waar de vernieuwde positionering, communicatie en internationalisering de focuspunten zijn voor 2018 en 2019. Naast e-Village is Marleen actief als oprichter van MarkaChing en helpt zij bedrijven bij het behalen van hun strategische doelstellingen.

Heidi Antonis
Heidi Antonis Strategy Director bij Happy Idiots

Heidi heeft marketingervaring opgedaan bij uiteenlopende merken en branches. Ze heeft gewerkt als Brand Manager en Marketing Manager bij gerenommeerde bedrijven. Vervolgens maakte Heidi de overstap naar bureauzijde en was ze Managing Director van Happy Cactus. Sinds maart is ze Strategy Director bij Happy Idiots. Met haar opgedane kennis en ervaring is Heidi een goede sparringpartner en helpt ze abstracte doelen te vertalen naar pragmatische marketingstrategieën.

Helaas! Je kunt je niet meer inschrijven.

Wil je op de hoogte gehouden worden van het volgende event?
Vul dan hieronder jouw gegevens en we geven je een seintje wanneer het zover is!


Content

Programma


Online campagnes anno 2018: Onbegrensde mogelijkheden!

Online campagnes anno 2018: Onbegrensde mogelijkheden!

Door: Daniël Verhagen | Directeur | Happy Leads

De ontwikkelingen op technisch en online vlak volgen elkaar in snel tempo op. Welke invloed heeft dit op de mogelijkheden voor je online campagnes? Hoe pas je ze toe om van je campagne een succes te maken? En hoe zet je het in om leads te genereren? Daniël brengt je helemaal up-to-date en geeft je tips waarmee je morgen meteen aan de slag kunt.

Succesvolle branding en leadgeneratiecampagnes voor Luxaflex en haar dealers

Door: Ronald Blok | Marketing Director | Hunter Douglas

De naamsbekendheid van Luxaflex in Nederland is maar liefst 98%. Maar zeker niet iedereen kent het brede productaanbod van Luxaflex. In deze case gaat Daniël samen met Ronald in op de uitdaging voor het introduceren van het bredere productgamma, in combinatie met het genereren van leads voor de Luxaflex dealers. Zij laten zien hoe dit aansluit op de online strategie van Luxaflex en welke resultaten er met de campagne zijn geboekt.

Succesvolle branding en leadgeneratiecampagnes voor Luxaflex en haar dealers
Hoe maak je een online campagne voor zakelijke koffiemachines effectief?

Hoe maak je een online campagne voor zakelijke koffiemachines effectief?

Door: Marleen Reinders | Marketing Manager | e-Village

Jacobs Douwe Egberts Professional ontwikkelde de Koffiecorner check: een campagne waarmee nieuwe en bestaande leads in drie soorten worden gekwalificeerd. Hierdoor gaat het opvolgen van relevante leads voor de verkoop van koffiemachines veel gemakkelijker. Marleen van e-Village vertelt je alles over het succes van deze campagne.

Resultaat boeken met full-funnel online advertising

Door: Heidi Anthonis | Strategic Director | Happy Idiots

Aan de hand van cases van onder andere A-Z Barbecue en Peijnenburg laat Heidi zien hoe je branding en performance doelen haalt met het inzetten van een slimme mix van online kanalen.

Resultaat boeken met full-funnel online advertising

Wil jij deze Inspiratiesessie meemaken?
Schrijf je nu in!

Route

Routebeschrijving


Met de trein:
Neem de trein naar station Eindhoven. Vanaf het station Eindhoven is het ongeveer 5 minuten lopen.

  1. In de stationshal neem je de uitgang richting centrum (ga niet richting busstation)
  2. Rechts voor het station is een VVV-kantoor; loop hier rechtsaf richting de Bijenkorf (groen gebouw)
  3. Steek bij de stoplichten over richting 18 Septemberplein.
  4. Loop over dit plein tot aan de weg. Je ziet aan de linkerkant “de Blob”.
  5. De ingang van Igluu zit aan de overkant. Igluu is gevestigd op nummer 32 van de Lichttoren. De entree is vanaf de straat niet gelijk te zien maar ligt in de hoek van de Lichttoren en het ArtHotel. Zie ook de illustratie.

Igluu Eindhoven

Met de auto

Rijdt met de auto naar het centrum van Eindhoven. Parkeer in de parkeergarage “De Admirant”.

Met de auto uit de richting Amsterdam, ’s Hertogenbosch of Utrecht – A2 in zuidelijke richting
Met de auto uit de richting Den Haag, Rotterdam of Breda – A58 in oostelijke richting
Met de auto uit de richting Maastricht of Venlo – A2 in noordelijke richting:

  • Volg de borden “Randweg Eindhoven”
  • Neem de afslag “Centrum/Strijp”
  • Volg de borden “Centrum”

Vanuit het centrum

  • Volg de borden richting “parkeergarage Mathildelaan”
  • Rijdt voorbij het politiebureau en de parkeergarage door tot aan de eerstvolgende verkeerslichten/kruising
  • Aan uw rechterzijde bevindt zich de Philips Lichttoren
  • Sla rechtsaf de Emmasingel op. Sla na ongeveer 100 meter linksaf de parkeergarage “de Admirant” in

Als je de voetgangersuitgang neemt, kom je in de winkelstraat uit. Sla rechtsaf richting de Bruna en Prenatal. Al snel zie je “de Blob” (het glazen gebouw). Steek de weg over en ga naar binnen bij Igluu (lichttoren 32). De entree is vanaf de straat niet gelijk te zien maar ligt in de hoek van de Lichttoren en het ArtHotel. Zie ook de illustratie hierboven.

FAQ

De 5 meest gestelde vragen