Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

De donateur én de journey verandert. Verander jij mee?

Tijdens onze inspiratiedag op donderdag 14 november vertellen we je welke mogelijkheden er ook voor jou zijn!

Schrijf je GRATIS in!

Happy Leads Meld je nu GRATIS aan voor deze Inspiratiedag!

Fondsenwerving anno 2020 wordt steeds complexer maar ook steeds belangrijker. Onlangs nog schreef de Volkskrant een heel artikel over hoe goede doelen steun verliezen van hun trouwe donateurs. Werk aan de winkel dus!

Maar hoe vind je aansluiting bij de grote groep (potentiële) donateurs? Hoe zet je de kanalen effectief in binnen de Donateur Journey? En hoe krijg je in de hedendaagse snelle maatschappij niet alleen de aandacht van je doelgroep, maar weet je ze ook te binden?

Op deze GRATIS Inspiratiedag gaan we samen met WWAV en 4DMC hier verder op in. Met sprekende voorbeelden en handige tips, levert deze dag veel inspiratie en handvatten op om zelf mee aan de slag te gaan!

LET OP! Er is maar beperkt plaats om bij dit evenement aanwezig te zijn. Zorg dus dat je je snel inschrijft.

Donderdag 14 november
11:00 – 15:00 (incl. lunch)

Locatie: IGLUU Eindhoven | Lichttoren 32 | 5611 BJ
Toegang: GRATIS (na registratie)

Programma

De dag begint met een plenair deel. Vervolgens delen we iedereen op in 3 kleinere groepen, die allemaal de 3 themasessies zullen volgen. In deze kleinere setting is er meer ruimte voor vragen en discussie rondom de verschillende thema’s. Tussen de themasessies door genieten we met elkaar van een heerlijke lunch. We sluiten de dag weer af met een plenair deel en een gezellige borrel.

Heidi Anthonis

Strategy Director - Happy Idiots

Plenair: De veranderende kanalen in de Journey

Heidi trapt de dag af met een inspirerend verhaal over ontwikkelingen binnen de verschillende kanalen in de Donateur Journey. Zij vertelt je meer over de mogelijkheden die al deze kanalen tegenwoordig bieden en hoe je als goed doel hier optimaal gebruik van kunt maken.

Ard Lok

Partner/Strateeg - WWAV

Marie-Claire de Waal

Partner/Strateeg - WWAV

Themasessie: Hoe krijg je mensen in vredesnaam aan het geven!?

Geven aan een goed doel wordt steeds minder vanzelfsprekend. Dus moeten we ons opnieuw afvragen: waar komen we potentiële donateurs tegen? Hoe spreken we ze aan? Hoe houden we contact? En vooral: hoe krijgen we ze (in vredesnaam…) aan het geven? Marie-Claire en Ard laten zien hoe je insights uit psychologie, sociologie en neuromarketing kunt gebruiken om je (goede) doel te bereiken – ook in een tijd waarin geven niet meer vanzelfsprekend is!

Marc Ruygt

Directeur - 4DMC

Themasessie: Nieuwe manieren om donateurs te betrekken

In een tijd waarin steeds meer goederen en diensten op abonnementsbasis worden verkocht, is structureel doneren niet altijd vanzelfsprekend. Een gefaseerde aanpak kan hier meer effect hebben. Marc vertelt je hoe je nieuwe donateurs laagdrempelig kennis met je kunt laten maken en ze op die manier eenvoudig kunt betrekken

Thijs van den Hurk

Sr. E-mailmarketing Specialist - Happy Leads

Themasessie: De verborgen kracht van goede e-mailmarketing 

Uit de jaarlijkse E-mail Benchmark blijkt dat e-mails van goede doelen opvallend vaak geopend worden. Toch wordt e-mailmarketing door veel goede doelen niet ten volste benut. Thijs laat je zien hoe je e-mailmarketing effectief inzet binnen de Donateur Journey; niet alleen voor het verspreiden van je boodschap maar zeker ook gericht op fondsenwerving.

Daniel Verhagen

Directeur - Happy Leads

Plenair: Succesvol bereiken en verleiden van nieuwe donateurs

Aan de hand van een aantal succesvolle cases laat Daniel je zien hoe je, dankzij de slimme inzet van een combinatie van kanalen, in contact kunt komen met nieuwe en potentiële donateurs. Een praktische sessie met veel tips en trucs die je morgen meteen kunt toepassen!

Schrijf je GRATIS in!

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!