Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Bedankt! Beleef het event nogmaals

met de presentaties en foto's

Happy Leads Beleef het event nogmaals!

Afgelopen donderdag, 14 november, was het dan zover. De Goede Doelen Inspiratiedag kon van start gaan. Op deze GRATIS Inspiratiedag hebben we samen met WWAV en 4DMC inzichten gegeven in de wereld van de Goede Doelen. De dag leverde zorgde voor veel inspiratie. Er werden handvatten, tips en insights gegeven om zelf mee aan de slag te gaan.

We kunnen met gepaste trots zeggen dat het event een groot succes was. De opkomst was erg hoog en het enthousiasme was erg goed vertegenwoordigd. Vanuit Happy Horizon willen we de partners en bezoekers hartelijk bedanken voor de aanwezigheid en het delen van kennis en ambitie.

Wil je deze geslaagde dag nogmaals beleven? Download dan de presentaties en bekijk de foto’s.

Programma

Dit was het programma van de dag. Hieronder vind je de sprekers en presentaties terug. Laat je nogmaals inspireren en download de presentaties.

Heidi Anthonis

Strategy Director - Happy Idiots

Plenair: De veranderende kanalen in de Journey

Heidi trapt de dag af met een inspirerend verhaal over ontwikkelingen binnen de verschillende kanalen in de Donateur Journey. Zij vertelt je meer over de mogelijkheden die al deze kanalen tegenwoordig bieden en hoe je als goed doel hier optimaal gebruik van kunt maken.

Ard Lok

Partner/Strateeg - WWAV

Marie-Claire de Waal

Partner/Strateeg - WWAV

Themasessie: Hoe krijg je mensen in vredesnaam aan het geven!?

Geven aan een goed doel wordt steeds minder vanzelfsprekend. Dus moeten we ons opnieuw afvragen: waar komen we potentiële donateurs tegen? Hoe spreken we ze aan? Hoe houden we contact? En vooral: hoe krijgen we ze (in vredesnaam…) aan het geven? Marie-Claire en Ard laten zien hoe je insights uit psychologie, sociologie en neuromarketing kunt gebruiken om je (goede) doel te bereiken – ook in een tijd waarin geven niet meer vanzelfsprekend is!

Marc Ruygt

Directeur - 4DMC

Themasessie: Nieuwe manieren om donateurs te betrekken

In een tijd waarin steeds meer goederen en diensten op abonnementsbasis worden verkocht, is structureel doneren niet altijd vanzelfsprekend. Een gefaseerde aanpak kan hier meer effect hebben. Marc vertelt je hoe je nieuwe donateurs laagdrempelig kennis met je kunt laten maken en ze op die manier eenvoudig kunt betrekken

Thijs van den Hurk

Sr. E-mailmarketing Specialist - Happy Leads

Themasessie: De verborgen kracht van goede e-mailmarketing 

Uit de jaarlijkse E-mail Benchmark blijkt dat e-mails van goede doelen opvallend vaak geopend worden. Toch wordt e-mailmarketing door veel goede doelen niet ten volste benut. Thijs laat je zien hoe je e-mailmarketing effectief inzet binnen de Donateur Journey; niet alleen voor het verspreiden van je boodschap maar zeker ook gericht op fondsenwerving.

Daniel Verhagen

Directeur - Happy Leads

Plenair: Succesvol bereiken en verleiden van nieuwe donateurs

Aan de hand van een aantal succesvolle cases laat Daniel je zien hoe je, dankzij de slimme inzet van een combinatie van kanalen, in contact kunt komen met nieuwe en potentiële donateurs. Een praktische sessie met veel tips en trucs die je morgen meteen kunt toepassen!

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!