Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Happy Leads Team
Happy Leads Diensten Retargeting

Word je al een paar weken achtervolgt op internet met een foto-advertentie van een t-shirt? En dat nog dagen nadat je het kocht online? Dat is een klassiek voorbeeld slechte remarketing. Wij weten als geen ander om jouw geïnteresseerde doelgroep advertenties te tonen. Zonder irritatie op te wekken. Jij plukt dankzij onze online advertising kennis de vruchten van het zogenaamde low hanging fruit: jouw potentiële klanten die interesse toonden in jouw product of dienst.

Retargeting opties

Om je bezoekers niet te irriteren, maar doelgericht te adverteren zetten we dynamische remarketing in. Dat betekent dat de inhoud van je advertentiemateriaal wordt aangepast aan de hand van de webpagina’s of content die je bezoeker heeft bekeken. Het voordeel is dat de boodschap veel beter aansluit op de behoefte van je bezoeker, waardoor de kans op conversie hoog is.

Dynamic remarketing

Dynamische remarketing is niet alleen beperkt tot Display Advertising, maar RLSA (remarketing lists for Search Ads) kan ook in Google Ads en via Social Media Advertising. De biedingen en advertenties zullen dan aanpassen als een bezoeker op je website is geweest en vervolgens een relevante zoekterm invoert in Google.

Gericht op resultaat

Positieve ROI

Er zijn een paar voorwaarden die het succes van je remarketing campagne bepalen. Wij onderzoeken de looptijd van een koopintentie om vervolgens op het juiste moment de klant over de streep te trekken. Je koopt toch ook niet na één websitebezoek een keuken, maar misschien wel een t-shirt. Elk product heeft een andere oriëntatiefase en die gaan we voor je na. We breiden dit onderzoek uit en bekijken de customer journey van jouw klant en hoe het aankoopproces verloopt. Samen bepalen we vervolgens de doelstellingen van jouw campagne. Wat is het maximale bedrag dat je wilt besteden per klik of aankoop en lukt het om een positieve ROI (return-on-investment) te draaien? Op basis van statistieken bepalen we welke strategie we volgen.

De resultaten van onze inzet maken we transparant voor je. Zo zetten we jouw doelen in Google Analytics, zodat we maandelijks kunnen analyseren hoe rendabel het adverteren is. Met behulp van deze gegevens delen we doelgroepen verder in en voeren we de frequentie van jouw remarketingbanners op, op dagen dat de kans op een aankoop het hoogst is.

Onze SEO specialisten

Zij gaan aan de slag voor jou!

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!