Oriënteert jouw doelgroep naar diensten en producten op een nieuwe laptop? Grote kans dat hij Bing als standaard zoekmachine gebruikt. Bing is de zoekmachine van Microsoft. Bing heeft zo’n 123 miljoen zoekopdrachten per maand. Daar kun jij bij staan. Microsoft Ads is de advertentiedienst. Geen ‘new kid on the block’, maar wel een groeiende speler op de markt.
De reden om voor Microsoft te kiezen
Google heeft een vele malen groter bereik dan Bing, waardoor het voor de hand ligt dat de meeste bedrijven adverteren via Google Ads. Zonde, want ze vergeten dat een deel van hun doelgroep zoekt via Microsoft Advertising. Vanwege de lage concurrentie op Bing zijn de klikkosten (bing cpc) gemiddeld 50% lager en zijn de conversiepercentages hoger. Zoekmachine adverteren via Bing kan dus een zeer effectieve uitbreiding zijn voor je online zichtbaarheid!

Onze Microsoft Ads specialisten
Zij gaan aan de slag voor jou!
Dit zijn onze specialisten die voor jou aan de slag gaan. Zij zorgen voor de juiste inzichten, optimalisaties en resultaat!
Microsoft Ads
Wat je nog meer moet weten...
Voordelen Microsoft Ads
Same same, but different
Microsoft Advertising werkt ongeveer hetzelfde als Google Ads. Het is vergelijkbaar met een online veilingsysteem. Elke keer dat er een zoekopdracht in Bing wordt ingevoerd, dan gaat de veiling van start. Adverteerders en dus ook concurrenten van jou, die gevonden worden op deze zoekopdracht doen een bod.