Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

jump-xl-indoor

JumpXL is het grootste trampolinepark van Nederland met vestigingen in o.a. Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Polen. Zij zijn begonnen met een enkele vestiging. Dat werd een groot succes dat heeft geleid tot het openen van meerdere vestigingen via een doordachte franchiseformule.

KLANTVRAAG:

Hoe creëren wij meer lokale bekendheid en hoe kunnen we het aantal boekingen laten toenemen?

Onze strategie

Om ervoor te zorgen dat JumpXL op de lokale radar zichtbaar wordt en het aantal boekingen toenemen, is ons happy team aan de slag gegaan met diverse SEA en CRO campagnes. Deze campagnes zijn door onze specialisten opgezet en vervolgens gespecificeerd in overleg met JumpXL. De lokale bekendheid verhogen we met in het oog springende display en YouTube campagnes. Voordat we deze campagnes lanceren, hebben we de doelgroep van het Jumppark in kaart gebracht en in de startblokken geplaatst. Na lancering van de campagnes zien we meteen de ijzersterke kracht van herhaling: de lokale bekendheid van JumpXL is verhoogd met 40%.

Think global, act local!

Met het verhogen van de lokale bekendheid hebben we de focus gelegd op de See-fase van de customer journey. Iedereen die betrokkenheid heeft getoond valt vervolgens in de opvolgende Think-fase van de klantreis. Think-fase? Yes, dit is iedereen die fantaseert over vette tricks en sky high jumps, en overweegt een JumpXL toegangsticket te boeken. Deze doelgroep benaderen we vervolgens ook met een search campagne, zodat een bezoek aan de website nóg waarschijnlijker wordt. Wanneer iemand de website heeft bezocht valt hij of zij in de Do-fase. Mocht de bezoeker toch besluiten de website te verlaten zonder een boeking te doen, dan grijpen we weer terug op de kracht van herhaling middels remarking. Met verschillende advertenties proberen we nogmaals de aandacht te grijpen én de bezoeker helemaal in te pakken. Zo richten we ons 100% op het behalen van resultaat met als doel een stijging van boekingen.

0 %

meer lokale zichtbaarheid

0 %

meer boekingen

0 %

meer kwalitatieve bezoekers

#JUMPEENGATINDELUCHT

Resultaat: +60% boekingen!

XL resultaat

Wauw, door het inzetten van bovenstaande campagnes is het aantal boekingen toegenomen met 60%. En dat is niet het enige top resultaat! Ook het websiteverkeer is gestegen met 20% én het percentage nieuwe website bezoekers laat een stijging zien van 30%. Dat zijn nog eens happy results, nietwaar? Door het grote succes van deze campagne in Nederland, verzorgt Happy Leads inmiddels ook de campagnes in België, Duitsland en Frankrijk.

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!