Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

jump-xl-indoor

JumpXL is het grootste trampolinepark van Nederland met vestigingen in o.a. Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Polen. Zij zijn begonnen met een enkele vestiging. Dat werd een groot succes dat heeft geleid tot het openen van meerdere vestigingen via een doordachte franchiseformule.

KLANTVRAAG:

Hoe creëren wij meer lokale bekendheid en hoe kunnen we het aantal boekingen laten toenemen?

Onze strategie

Om ervoor te zorgen dat JumpXL lokaal bekend wordt en het aantal boekingen gaan toenemen, zijn er aan de hand van SEA en CRO verschillende campagnes in gang gezet. Deze campagnes zijn door onze specialisten opgezet en zijn vervolgens gespecificeerd in overleg met JumpXL. Als eerste is het vraagstuk van de lokale bekendheid aangepakt door de doelgroep van het trampolinepark in kaart te brengen. Daarna zijn er een display campagne en een YouTube campagne in gang gezet gericht op de doelgroep. Doordat er telkens terugkerende banners en video’s worden afgespeeld, is de lokale bekendheid vergroot met 40%.

Think global, act local!

Doordat de lokale bekendheid vergroot is, komt de doelgroep van JumpXL in de Think-fase terecht. De doelgroep overweegt een boeking te doen bij het trampoline park en daarom is er een searchcampagne ingericht. Door de searchcampagne is JumpXL goed zichtbaar in de Google zoekmachine en komt de doelgroep dus sneller op de website terecht om een boeking te doen. Wanneer de doelgroep besluit de website te verlaten zonder een boeking te doen, wordt er remarketing ingezet. De doelgroep heeft nu een serieuze interesse om een boeking te doen en zit hierdoor in de do-fase. Door de doelgroep te retargeten met verschillende advertenties zijn ze toch bereid over te gaan tot een boeking.

0 %

meer lokale zichtbaarheid

0 %

meer boekingen

0 %

meer kwalitatieve bezoekers

#JUMPEENGATINDELUCHT

Resultaat: +60% boekingen!

XL resultaat

Door het inzetten van bovenstaande campagnes zijn het aantal boekingen toegenomen met 60%. Daarbij is het websiteverkeer gestegen met 20% en is het percentage nieuwe website bezoekers gestegen met 30%. Door het grote succes van deze campagne in Nederland, verzorgt Happy Leads ook de campagnes in België, Duitsland en Frankrijk.

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!