Zondagmiddag 7 mei 2000. De voorjaarszon schijnt boven het stadion van AZ. Het is de 44e minuut. Pierre van Hooijdonk scoort uit een vrije trap de winnende 0-1 tegen AZ. Hij krult de bal onhoudbaar in de kruising. Dit was mijn debuutwedstrijd in het betaalde voetbal. De 1e keeper was geblesseerd en ik was zijn vervanger. Trots en teleurgesteld was ik na de wedstrijd. Balend van de nederlaag, maar nagenietend van de 90 minuten die ik in een uitverkocht stadion had gespeeld.

Leadgeneratie Happy LeadsDe weken daarna kreeg ik te horen dat mijn contract niet werd verlengd. BAM! Die boodschap sloeg in als een bom. Wat nu? Kop naar beneden en passief afwachten of een andere club mij ging bellen?
Nee. Zo zit ik niet in elkaar.
Ik pakte mezelf op en ging aan de slag. Bellen, sms’en, mailen en mezelf promoten. Mijn netwerk ploegde ik door om te kijken of er mogelijkheden waren. En het lukte. Een nieuwe club werd gevonden en na 350 wedstrijden in het betaalde voetbal stopte ik 11 jaar later. Happy terugkijkend op mijn carrière. Het ging niet vanzelf. Trainen, wedstrijden, besprekingen, kritisch kijken naar je eigen prestaties, verbeteren en optimaliseren, doelen stellen, nog meer trainen en verbeteren. Voetbal is topsport.

Met passie en enthousiasme heb ik gevoetbald en nu ben ik in het team van Happy Leads opgenomen. Dezelfde passie en enthousiasme om succes te behalen stroomt door het team.
Testen, optimaliseren, bespreken en analyseren. Uit alles blijkt dat teamwork de sleutel is om succes te behalen. Teamwork tussen de collega’s met allemaal hun eigen specialiteiten, maar zeker ook teamwork met de klanten. Meedenken, verrassen, open communiceren en resultaten behalen. Partnerships worden met deze ingrediënten (bijna) altijd een succes.

Of het nu gaat om het succesvol werven van collectanten en donateurs voor de Nierstichting, KWF of het Prinses Beatrix Spierfonds. Nieuwe abonnees aantrekken voor de kranten van de Persgroep. De e-mailmarketing van Woonexpress en de Samlerhuset Groep uitbouwen of de online marketing van Grando. Allemaal succesvolle samenwerkingen en projecten die al gerealiseerd zijn. De resultaten komen echter niet vanzelf. Bespreken, voorbereiden, testen, optimaliseren, designen, nog meer testen, bespreken en weer analyseren. Allemaal onderdelen die essentieel zijn om te scoren.

Leadgeneratie, e-mailcampagnes en online marketing zijn topsport. Elke dag met veel passie en toewijding werken aan campagnes van onze klanten om aantoonbaar resultaat te verbeteren.
Daar word ik dus happy van!

Wil jij ook samen met ons gaan scoren? Laat je inspireren en verrassen door mij en mijn collega’s via robert@happyleads.nl of 085-2731900.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *