Leadgeneratie Marketing = Topsport

Zondagmiddag 7 mei 2000. De voorjaarszon schijnt boven het stadion van AZ. Het is de 44e minuut. Pierre van Hooijdonk scoort uit een vrije trap de winnende 0-1 tegen AZ. Hij krult de bal onhoudbaar in de kruising.

Lees meer

Vandaag alleen maar winnaars!

Campagne na campagne. Response na response. Conversies die door het dak gaan. Het ene conversiepercentage nog hoger dan het andere. Het kan niet op!

Lees meer

Proeven = Kopen

Sampling wordt door de Nederlandse consument gewaardeerd! Het is een effectieve manier om consumenten kennis te laten maken met (nieuwe) producten.

Lees meer

Er ligt € 6.227.000,00 te wachten. Wie haalt het op?

Hoe Happy Cactus en Happy Leads in 2 weken tijd ruim 2.500 nieuwe collectanten voor KWF Kankerbestrijding geworven hebben – Gastblog door Bart Meulepas (Happy Cactus)

Lees meer