“Telemarketing wordt opt in”

Deze bekendmaking deed Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) tijdens het presenteren van de consumentenagenda op 8 oktober jl. Lees meer

Verhoog je rendement door interactieve video!

Interactieve video draait om de actie van de kijker. Dat klinkt logisch, maar het wordt nogal eens verward met interactie óp je video; kijkers die reageren dus. Interactieve video geeft je de mogelijkheid om je kijker binnen de video direct te activeren tot het ondernemen van een gewenste actie.

Lees meer

Leadgeneratie Marketing = Topsport

Zondagmiddag 7 mei 2000. De voorjaarszon schijnt boven het stadion van AZ. Het is de 44e minuut. Pierre van Hooijdonk scoort uit een vrije trap de winnende 0-1 tegen AZ. Hij krult de bal onhoudbaar in de kruising.

Lees meer

Vandaag alleen maar winnaars!

Campagne na campagne. Response na response. Conversies die door het dak gaan. Het ene conversiepercentage nog hoger dan het andere. Het kan niet op!

Lees meer

Proeven = Kopen

Sampling wordt door de Nederlandse consument gewaardeerd! Het is een effectieve manier om consumenten kennis te laten maken met (nieuwe) producten.

Lees meer

Er ligt € 6.227.000,00 te wachten. Wie haalt het op?

Hoe Happy Cactus en Happy Leads in 2 weken tijd ruim 2.500 nieuwe collectanten voor KWF Kankerbestrijding geworven hebben – Gastblog door Bart Meulepas (Happy Cactus)

Lees meer