Welke e-mail marketing software?

Wanneer je van plan bent om e-mails te gaan sturen, zal je op zoek moeten naar goede software hiervoor. Er zijn verschillende leveranciers die dergelijke software aanbieden.

Lees meer

3 tips om E-mail moeheid te voorkomen

Elke marketeer die bezig is met database management en e-mailmarketing vraagt zich vast wel eens af: “Hoeveel procent van mijn database opent eigenlijk nooit een e-mail?”

Lees meer

10 tips voor een sterke email snippet

Elke e-mailmarketeer neemt in zijn doelstellingen voor een e-mailing nagenoeg altijd het openratio mee als een belangrijk gegeven. Het openratio van een e-mailing wordt door verschillende factoren beïnvloed.

Lees meer

CTR verhogen van je e-mailings doe je zo!

Elke e-mail die wordt verzonden heeft een eigen doel. Dat is uiteraard iets waar je als verzender vooraf over na moet denken wanneer je gaat versturen.

Lees meer

E-mailmarketing: wat is het effect van responsive design?

E-mailcampagnes optimaliseren voor mobiele apparaten is een ontwikkeling die steeds belangrijker wordt. Tablets en smartphones hebben het internetgedrag van consumenten nou eenmaal veranderd.

Lees meer

Mobiel: responsive design tips voor nieuwsbrieven en e-mailcampagnes

Het optimaliseren van e-mailcampagnes voor de mobiele lezer is een ontwikkeling die steeds belangrijker wordt. Toch zijn er nog weinig leuke en goede voorbeelden te vinden, zeker in Nederland.

Lees meer

Het effect van testen met content op conversie

Marketing. We houden ons er volop mee bezig en daar is een reden voor. De verzamelnaam ‘marketing’ zegt zoiets als ‘alle activiteiten die er op gericht zijn om transacties tot stand te brengen of te bevorderen’.

Lees meer

Subscription commerce: de nieuwe online trend!

Het format is helder: iedere week of iedere maand een specifiek product automatisch aan huis geleverd. Consumenten betalen een vast bedrag per maand en krijgen om de zoveel weken een doos met verrassende artikelen opgestuurd.

Lees meer

Hoger rendement op je e-mailcampagnes? Gebruik engagement!

Ongewenste e-mailfiltering door Gmail en Microsoft bezorgt e-mailmarketeers nog altijd de nodige hoofdbrekens. De strijd tegen ongewenste e-mail breidt zich steeds verder uit.

Lees meer