Top 6 e-mail trends in 2019

De top 6 e-mailmarketing trends in 2019

Eerst een kleine terugblik naar 2018. Het bewogen jaar op het gebied van e-mailmarketing zit er inmiddels op en stond voornamelijk in het teken van de GDPR/AVG-wetgeving. Lees meer

Happy Leads werkt nu ook met Spotler Email software

Happy Leads partner van Spotler e-mailmarketing software

Happy nieuws! Met het recente toevoegen van Invest Online, als nieuw zusje van de Happy Horizon groep, hebben we nóg meer kennis en tools tot onze beschikking! Lees meer

Gmail update: de vernieuwde promotions tab – Gebruik jij hem al?

Met de introductie van Gmail Tabs in 2013 werd het voor marketeers ineens een stuk lastiger om op te vallen tussen alle andere promotionele nieuwsbrieven. Dit kon eigenlijk alleen door het gebruik van een sterke onderwerpregel, snippet en afzender naam. Daar komt nu een extra mogelijkheid bij. Lees meer

“Telemarketing wordt opt in”

Deze bekendmaking deed Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) tijdens het presenteren van de consumentenagenda op 8 oktober jl. Lees meer

Recap van DDMA Email Summit

Over interactieve mails, auditory email, email accessibility. Afgelopen donderdag was Happy Leads aanwezig bij de jaarlijkse DDMA Email Summit. Bij dit jaarlijkse evenement komen alle Nederlandse marketeers die (dagelijks) bezig zijn met emailmarketing samen.

Lees meer

Maak je nieuwsbrief relevant en pakkend!

Is je iets opgevallen bij de vorige nieuwsbrief van Happy Leads? Content die relevant is voor jou en niets wat je al eerder hebt gedownload? Een video die zich afspeelt in de mail zelf? Wij hebben namelijk een aantal subtiele slimmigheden toegepast!

Lees meer

Welke e-mail marketing software?

Wanneer je van plan bent om e-mails te gaan sturen, zal je op zoek moeten naar goede software hiervoor. Er zijn verschillende leveranciers die dergelijke software aanbieden.

Lees meer

3 tips om E-mail moeheid te voorkomen

Elke marketeer die bezig is met database management en e-mailmarketing vraagt zich vast wel eens af: “Hoeveel procent van mijn database opent eigenlijk nooit een e-mail?”

Lees meer

10 tips voor een sterke email snippet

Elke e-mailmarketeer neemt in zijn doelstellingen voor een e-mailing nagenoeg altijd het openratio mee als een belangrijk gegeven. Het openratio van een e-mailing wordt door verschillende factoren beïnvloed.

Lees meer