Gmail update: de vernieuwde promotions tab – Gebruik jij hem al?

Met de introductie van Gmail Tabs in 2013 werd het voor marketeers ineens een stuk lastiger om op te vallen tussen alle andere promotionele nieuwsbrieven. Dit kon eigenlijk alleen door het gebruik van een sterke onderwerpregel, snippet en afzender naam. Daar komt nu een extra mogelijkheid bij. Lees meer

“Telemarketing wordt opt in”

Deze bekendmaking deed Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) tijdens het presenteren van de consumentenagenda op 8 oktober jl. Lees meer

Recap van DDMA Email Summit

Over interactieve mails, auditory email, email accessibility. Afgelopen donderdag was Happy Leads aanwezig bij de jaarlijkse DDMA Email Summit. Bij dit jaarlijkse evenement komen alle Nederlandse marketeers die (dagelijks) bezig zijn met emailmarketing samen.

Lees meer

Maak je nieuwsbrief relevant en pakkend!

Is je iets opgevallen bij de vorige nieuwsbrief van Happy Leads? Content die relevant is voor jou en niets wat je al eerder hebt gedownload? Een video die zich afspeelt in de mail zelf? Wij hebben namelijk een aantal subtiele slimmigheden toegepast!

Lees meer

Welke e-mail marketing software?

Wanneer je van plan bent om e-mails te gaan sturen, zal je op zoek moeten naar goede software hiervoor. Er zijn verschillende leveranciers die dergelijke software aanbieden.

Lees meer

3 tips om E-mail moeheid te voorkomen

Elke marketeer die bezig is met database management en e-mailmarketing vraagt zich vast wel eens af: “Hoeveel procent van mijn database opent eigenlijk nooit een e-mail?”

Lees meer

10 tips voor een sterke email snippet

Elke e-mailmarketeer neemt in zijn doelstellingen voor een e-mailing nagenoeg altijd het openratio mee als een belangrijk gegeven. Het openratio van een e-mailing wordt door verschillende factoren beïnvloed.

Lees meer

CTR verhogen van je e-mailings doe je zo!

Elke e-mail die wordt verzonden heeft een eigen doel. Dat is uiteraard iets waar je als verzender vooraf over na moet denken wanneer je gaat versturen.

Lees meer

E-mailmarketing: wat is het effect van responsive design?

E-mailcampagnes optimaliseren voor mobiele apparaten is een ontwikkeling die steeds belangrijker wordt. Tablets en smartphones hebben het internetgedrag van consumenten nou eenmaal veranderd.

Lees meer