Blob Eindhoven - Happy Talent Academy

De kennis die ons prikkelt

Van SEO tot Social en van copywriting naar storytelling. Dit is maar een klein deel van alle specialismen die zich binnen de Happy Horizon Groep bevinden. Om ons, de stagiaires, kennis te laten maken met al deze specialismen is de Happy Talents Academy in het leven geroepen. Lees meer

Happy Leads bouwt data-driven customer journeys met Datatrics

Steeds meer van onze klanten willen serieuze stappen maken met personalisatie binnen de customer journey. Dat juichen wij natuurlijk alleen maar toe! Om onze klanten hier verder bij te ondersteunen zijn we samen met ons zusje Happy Idiots een samenwerking aangegaan met Datatrics. Lees meer

Happy Stage lopen

Happy stage lopen

Wanneer je denkt dat stage lopen overal hetzelfde is, heb je het helemaal mis! Moe van het koffie halen als stagiair? Een stage bij Happy Horizon laat je voelen alsof je er helemaal bij hoort. Maar zo’n stage, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit? Lees meer

Black Friday banner

Black Friday & Cyber Monday komen eraan. Loop geen omzet mis!

In Amerika een gigantisch fenomeen; Black Friday & Cyber Monday. In Nederland begint het voet aan de grond te krijgen.

Lees meer

Hoe bereik jij zwangere vrouwen en moeders?

Influencer marketing is een trend onder marketing- en communicatie professionals. Wanneer je als merk influencer marketing inzet, benut je het bereik en de impact van influencers.

Lees meer

5 Social Media Trends in 2016

2015 was een gedenkwaardig jaar. We zagen de geboorte van livestreaming apps Periscope en Meerkat. Snapchat werd volwassen met meer dan 200 miljoen actieve gebruikers.

Lees meer

Heeft iemand het nummer van de nieuwe baas van DA?

Het zal even wennen zijn, maar winkels als V&D, Manfield, Dolcis en Invito zullen binnenkort uit het straatbeeld verdwijnen. DA heeft nog goede hoop op eendoorstart.

Lees meer

A/B testen

De verslaving die A/B testen heet.

Bij leadgeneratie hebben we te maken met resultaatgerichte campagnes. En die resultaten staren je soms al na 10 minuten recht in je ogen aan. Want resultaat, daar worden we op afgerekend of voor beloond.

Lees meer

Branding, leads, storetraffic en fans…en dat allemaal op basis van resultaat!

Marketeers en doelstellingen. Twee begrippen die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

Lees meer