Blob Eindhoven - Happy Talent Academy

De kennis die ons prikkelt

Van SEO tot Social en van copywriting naar storytelling. Dit is maar een klein deel van alle specialismen die zich binnen de Happy Horizon Groep bevinden. Om ons, de stagiaires, kennis te laten maken met al deze specialismen is de Happy Talents Academy in het leven geroepen. Lees meer

“Telemarketing wordt opt in”

Deze bekendmaking deed Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) tijdens het presenteren van de consumentenagenda op 8 oktober jl. Lees meer

Happy Leads bouwt data-driven customer journeys met Datatrics

Steeds meer van onze klanten willen serieuze stappen maken met personalisatie binnen de customer journey. Dat juichen wij natuurlijk alleen maar toe! Om onze klanten hier verder bij te ondersteunen zijn we samen met ons zusje Happy Idiots een samenwerking aangegaan met Datatrics. Lees meer

Facebook first party cookie

Facebook Pixel update: van Third Party – naar First Party Cookies, wat nu?

Vanaf 24 oktober gaat Facebook gebruikmaken van ‘First Party Cookies’. Maar wat betekent dat voor jou als adverteerder? Lees meer

Happy Stage lopen

Happy stage lopen

Wanneer je denkt dat stage lopen overal hetzelfde is, heb je het helemaal mis! Moe van het koffie halen als stagiair? Een stage bij Happy Horizon laat je voelen alsof je er helemaal bij hoort. Maar zo’n stage, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit? Lees meer

Happy Leads helpt Bamigo verder groeien

Happy Leads helpt Bamigo verder groeien

Bamigo heeft grootse plannen. Na de lancering in 2015 heeft het merk, dat zich volledig richt op onderkleding gemaakt van bamboe, bekendheid gekregen bij het grote publiek dankzij de herkenbare en opvallende tv-reclames met pandamaskers. Lees meer

Facebook offline conversies

Facebook: Offline conversies

Uit het onderzoek ‘Total Retail 2017’ van PwC, onder 2.000 Nederlandse shoppers, blijkt dat gemiddeld 27% van de Nederlanders online shopt. Een groot deel van de Nederlanders doet zijn aankopen dus nog steeds in een fysieke winkel. We zoeken wel steeds vaker bedrijfsgegevens op via een mobiel apparaat om vervolgens deze winkel te bezoeken. Lees meer

Verhoog je rendement door interactieve video!

Interactieve video draait om de actie van de kijker. Dat klinkt logisch, maar het wordt nogal eens verward met interactie óp je video; kijkers die reageren dus. Interactieve video geeft je de mogelijkheid om je kijker binnen de video direct te activeren tot het ondernemen van een gewenste actie.

Lees meer

Recap van DDMA Email Summit

Over interactieve mails, auditory email, email accessibility. Afgelopen donderdag was Happy Leads aanwezig bij de jaarlijkse DDMA Email Summit. Bij dit jaarlijkse evenement komen alle Nederlandse marketeers die (dagelijks) bezig zijn met emailmarketing samen.

Lees meer